Elin
Geerlings

Ik ben golfsurfer. Golfsurfen doe ik het allerliefst. In 2020 ben ik begonnen met een surfkamp in Scheveningen en direct wist ik dat ik hiermee verder wilde! Eind 2021 ben ik naar de TopsportTalentstroom gegaan en kon ik mij naast mijn school echt gaan richten op het surfen. Ik train nu vaak voor en na schooltijd. Als het kan, doe ik dat in het water en als er geen golven zijn dan kun je mij vaak in de sportschool vinden of ben in het skatepark.

If you dream it, you can do it

Elin Geerlings
4e Open women shortboard in Denemarken
1e the Night surffest Northen Europe (women U16)
1e Groms Queen of the North Sea (Women U16)
NOC*NSF talentenstatus

Ik wil jullie graag de eerste stappen van het surfen leren. Ik leg jullie eerst uit wat er voor materialen nodig zijn en waarom het belangrijk is dat je de juiste spullen hebt. Daarna doen we samen een warming-up en bootsen we met een skateboard na hoe het voelt om te surfen. Omdat je houding en de pop-up superbelangrijk zijn gaan we dat samen ook nog oefenen. We gaan dus vooral zelf aan de slag en er is natuurlijk ook genoeg ruimte voor vragen!