Aymen
Achnine

Ik ben Aymen en ik ben een taekwondo atleet. Daarnaast ben ik student rechtsgeleerdheid. De afgelopen jaren heb ik ervaren dat het als topsporter enorm belangrijk is om je bewust te zijn van je gezondheid. Ik heb ervaren dat dat gemakkelijk opzij gezet kan worden door mezelf, mede atleten, maar ook door andere mensen om mij heen. Ik wil mezelf daarom een bijdrage leveren om het belang van bewegen en gezondheid over te brengen met de persoonlijke opgedane kennis en ervaring.

Don’t count the days, but make the days count.

Aymen Achnine
Zilver op EK Olympic Weight
Meervoudig Nederlands Kampioen
Deelgenomen aan WK en EK
NL vertegenwoordigd op het Olympisch Kwalificatie toernooi

Als taekwondo atleet heb ik ervaring met geven van taekwondo clinics en sporten in het algemeen. Het lijkt me tof dit weer te doen. Ik denk dat het belangrijkste doel is om beweging te bevorderen. Daarbij maakt een specifieke sport niet uit. Als deal wil ik de kinderen aansporen meer te bewegen. Gezonde levensstijl is breed. Goed eten, goed slapen en goed bewegen zijn daar voorbeelden van. Iets wat ik het meest zou kunnen meegeven en controleren, is om mee te geven dat kinderen meer te laten bewegen. Daar zouden de kinderen het meeste winst uit kunnen halen denk ik.