Ridzerd Punt brengt kinderen tot grote hoogte

27.06.2024

Sportheld Ridzerd Punt bracht een golf van energie en enthousiasme naar de kinderen van basisschool Mariaschool Taandersplein in Rotterdam. Met zijn motiverende woorden en aanmoedigingen inspireerde hij maar liefst 40 kinderen uit groep 7 en 8. Zij sprongen dan ook letterlijk een ‘gat in de lucht’.

De kinderen waren zo enthousiast over het sporten dat ze hun handtekening zetten onder de beweegdeal, waarmee ze beloofden om nog vaker in beweging te komen. Velen van hen vonden atletiek een bijzonder leuke sport!

Als spectaculaire afsluiting sprong Ridzerd zelf, onder luid gejuich van de kinderen, tot grote hoogte. Zijn voorbeeld liet zien hoe leuk en belangrijk bewegen kan zijn. Met Ridzerd als inspiratiebron is het zeker dat de kinderen van basisschool Mariaschool Taandersplein nog lang in beweging blijven.

Aanmelden als sporter